کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: از رئیس سازمان تیم‌های ملی تا دیگر نفرات همه سوار یک خودرو شده‌ایم تا ب
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تکواندو نسبت به چند ماه گذشته رشد کرده است
کرمی: همه ما سوار یک خودرو شده‌ایم تا به اهدافمان برسیم/ آمده‌ام تا دوباره بدرخشم

کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: از رئیس سازمان تیم‌های ملی تا دیگر نفرات همه سوار یک خودرو شده‌ایم تا به اهدافمان در تکواندو برسیم.

خبرگزاری فارس: کرمی: همه ما سوار یک خودرو شده‌ایم تا به اهدافمان برسیم/ آمده‌ام تا دوباره بدرخشم
  •  

، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان از روز جمعه با حضور 865 تکواندوکار از 62 کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان پیگیری شد. تکواندوکاران رنکینگ دار جهت کسب امتیاز بیشتر برای بدست آوردن سهمیه المپیک 2016 برزیل در این مسابقات حضور پیدا کردند.

یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تنها نماینده ایران در وزن 87- کیلوگرم، در دور اول استراحت داشت، سپس نماینده لهستان را 15 بر 5 شکست داد و در دومین مبارزه تکواندوکار قزاقستان را با نتیجه 11 بر یک شکست داد.

در مرحله نیمه نهایی حریف آلمانی از ادامه مسابقات انصراف داد و کرمی راهی فینال شد. کاپیتان تیم ملی در فینال نماینده کانادا را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

کرمی ، در مورد کسب حضور در تورنمنت بین‌المللی آلمان، اظهار داشت: حضور در تورنمنت آلمان تقریبا از لحاظ فنی شباهت زیادی به تورنمنت هلند داشت. کشورهای زیادی در این رقابت‌ها حضور داشتند و به همین دلیل رقابت‌ سنگینی بین نفرات وجود داشت. البته ناگفته نماند که برخی از کشورهای مدعی به دلیل نزدیک بودن مسابقات قهرمانی اروپا دراین رقابت‌ها شرکت نکردند.

وی افزود:‌ نتایجی که در این رقابت‌ها کسب شد حاصل تلاش تمریناتی بود که از روزهای دوم و سوم عید در اردوها داشتیم. همه بچه‌ها بلااستثنا خوب مبارزه کردند و به حقشان در این مسابقات رسیدند. من هم بارها گفته‌ام یا نباید دوباره به تیم ملی می‌آمدم و یا اینکه پس از مدت‌ها که به تیم ملی بازگشتم باید تمام تلاشم را انجام دهم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو در ادامه گفت:‌ شاید نیازی به اشاره کردن نباشد، اما این را همه می‌‌دانند که بعد از المپیک لندن حواشی برای من به وجود آمد که یک سال از حضور در جمع خانواده تکواندو دور بودم. متأسفانه یکسری از دوستان حرف‌هایی غیرمنطقی در مورد من می زدند که همان صحبت‌ها برایم حاشیه به وجود آورد. خوشبختانه حالا به تیم ملی بازگشتم و با 20 روز تمرین کردن به تورنمنت هلند اعزام شدیم و نتیجه خوبی هم کسب کردیم و در دومین حضورم در تورنمنت آلمان مدال طلای مسابقات را کسب کردم.

کرمی در ادامه در واکنش به این سؤال که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا نیز شاهد درخشش شما خواهیم بود یا خیر،‌ گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که در قهرمانی آسیا نیز نتایج قابل قبولی را کسب کنم. به هر حال عزمم را جزم کرده‌ام تا دوباره به روزهای اوج بازگردم. از اینجا به بعد هم امیدوارم که به کمک خدا نتایج قابل قبولی را کسب کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که کارشناسان معتقدند عملکرد تیم ملی نسبت به 4 ماه گذشته روند رو به رشدی را داشته است آیا شما نیز با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: صددرصد با این موضوع موافقم. تیم ملی برای رسیدن به موفقیت نیاز به چند فاکتور دارد. به اعتقاد من همدلی، همسو بودن مربیان و بازیکنان می‌تواند تکواندو را به هدفش برساند. از رئیس سازمان تیم‌های ملی تا دیگر نفرات همه سوار یک خودرو شده‌ایم تا به اهدافمان برسیم.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 750
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 750
بازدید ماه : 862
بازدید کل : 13141205
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7